• Ooredoo ရဲ႔ အခ်ိန္ၿပည္႔ အေထာက္အကူၿပဳ ဂရုစိုက္မႈကို ရယူခံစားလိုက္ပါ။

ေမးေနက် ေမးခြန္းမ်ား။

ဤေနရာတြင္အမ်ားစု ေမးေလ႔ရိွေသာေမးခြန္း ႏွင္႔အေၿဖမ်ားကို ေတြ႔ႏိုင္သည္။ထပ္မံသိရိွလိုသည္မ်ားအတြက္လည္း ေတြေဝေနရန္မလိုဘဲ ဆက္သြယ္ႏိုင္ပါသည္။

ေမးေနက်ထိပ္တန္းေမးခြန္း၁၀။

  1. ၿမန္မာႏိုင္ငံသားတစ္ေယာက္အေနၿဖင္႔ (ဆင္းမ္ကဒ္ဝယ္ရန္ မည္သည္႔အေထာက္အထားမ်ား လိုအပ္ပါသနည္း။)

    အသက္ ၁၂ႏွစ္ၿပည္႔ၿပီး ႏိုင္ငံသားစိစစ္ေရးကတ္ၿပား(သို႔) ယာဥ္ေမာင္းလိုင္စင္ရိွသူတိုင္း Ooredoo ဆင္းမ္ကဒ္မ်ားကို ဝယ္ယူႏိုင္ပါသည္။ Ooredoo ကိုယ္စားလွယ္ႏွင္႔ အေရာင္းဆိုင္တိုင္းတြင္ ထိုကတ္မ်ားၿပၿပီးမွဝယ္ယူ၍ ရႏိုင္မည္။

  2. ႏိုင္ငံၿခားသားတစ္ဦးအေနၿဖင္႔(ဆင္းမ္ကဒ္ဝယ္ရန္ မည္သည္႔အေထာက္အထားမ်ား လိုအပ္ပါသနည္း။)

    အသက္ ၁၂ႏွစ္ၿပည္႔ၿပီး သက္တမ္းရိွ ႏိုင္ငံကူးလက္မွတ္ ကိုင္ေဆာင္ထားသည္႔ မည္သည္႔ ႏိုင္ငံၿခားသားမဆို Ooredoo ဆင္းမ္ကဒ္မ်ားကို ဝယ္ယူႏိုင္ပါသည္။ Ooredoo ကိုယ္စားလွယ္ႏွင္႔ အေရာင္းဆိုင္တိုင္းတြင္ ႏိုင္ငံကူးလက္မွတ္ႏွင္႔ ၿမန္မာၿပည္ဝင္ခြင္႔ ဗီဇာၿပၿပီးမွဝယ္ယူ၍ ရႏိုင္မည္။

  3. အကူအညီလိုအပ္ပါက ၊သိရိွစရာမ်ား၊ ကုန္က်စရိတ္မ်ား စံုစမ္းလိုပါက ဘယ္နံပါတ္ကို ေခၚရမွာလည္း

    Ooredoo ဆင္းမ္ကဒ္မွေန၍ နံပါတ္ ၂၃၄ သို႔ အခမဲ႔ ေခၚဆိုႏိုင္ပါသည္။ Ooredoo contact centre သည္ ၂၄ နာရီ ပိတ္ရက္မရိွ ဖြင္႔လွစ္ထားပါသည္။ အၿခားကြန္ရက္မ်ားမွ ေခၚဆိုလိုပါက +959970000234 သို႔ ဆက္သြယ္ပါ။ ထိုသို႔ ေခၚဆိုပါက ထိုကြန္ရက္ ေအာ္ပေရတာမ်ား၏ သံုးစြဲခ ၿဖတ္ေတာက္မႈ ခံရပါမည္။

  4. အင္တာနက္ အသံုးျပဳရန္ ေလ်ွာက္ထားရန္ လိုအပ္ပါသလား။

    မလိုပါ။ Ooredoo ဆင္းမ္ကဒ္ အားလံုးတြင္ အင္တာနက္သံုးခြင့္ အလိုအေလ်ာက္ ပါျပီး ျဖစ္ပါသည္။

  5. Ooredoo ကြန္ရက္မွာ ဘယ္လို ဟန္းဆက္ေတြနဲ႔ သံုးရမွာလည္း။

    စမတ္ဖုန္း အမ်ားစုဟာ Ooredoo 3G ကြန္ယက္မွာ သံုးလို႔ ရပါတယ္။ UMIT 900/2100 နဲ႔ ခ်ိတ္ဆက္လို႔ မရတဲ့ ဖုန္းေမာ္ဒယ္ေဟာင္းေတြနဲ႔ေတာ့ သံုးလို႔ မရပါဘူး။ ခ်ိတ္ဆက္သံုးစြဲလို႔ ရမရ သိလိုပါက Contact Center နံပါတ္ ၂၃၄ သို႔ ဆက္၍ ျဖစ္ေစ၊ Ooredoo အေရာင္းကိုယ္စားလွယ္၊ ဆိုင္တစ္ဆိုင္သုိ႔ သြား၍ ျဖစ္ေစ စံုစမ္း ႏိုင္ပါသည္။

  6. Ooredoo ေထာက္ခံထားေသာ မုိဘုိင္း စက္ပစၥည္းမ်ားကို သိလိုပါသည္။

    Ooredoo မွ ေထာက္ခံထားေသာ မုိဘိုင္းစက္ပစၥည္း စာရင္း အျပည့္အစံုကို တစ္ဦးခ်င္း သက္ဆိုင္ရာ စာမ်က္ႏွာရွိ စက္ပစၥည္း က႑တြင္ ၾကည့္ရွု ႏိုင္ပါသည္။

  7. Ooredoo ဆင္းမ္ကဒ္ႏွင့္ အျခား ႏိုင္ငံမွ သူမ်ားကို ဖုန္းေခၚျခင္း၊ စာတုိ (SMS) ပုိ႔ျခင္း ျပဳလုပ္ ႏိုင္ပါသလား။

    ရပါသည္။ Ooredoo သည္ IDD စနစ္ျဖင့္ ေဆာင္ရြက္ေသာေၾကာင့္ မိတ္ေဆြ၏ ဆင္းမ္ကဒ္တြင္ ယင္း ဝန္ေဆာင္မႈု အလိုအေလ်ာက္ ပါျပီး ျဖစ္ပါသည္။ တိုင္းျပည္ အလိုက္ ကနု္က်မည့္ ႏွုန္းထားမ်ားကို သိရွိလိုပါက Ooredoo ဝဘ္ဆိုဒ္ ပါ ႏိုင္ငံတကာ Roaming စာမ်က္ႏွာတြင္ ၾကည့္ပါ။

  8. Ooredoo ၏ 3G ဆင္းမ္ကဒ္ေတြမွာ ဘယ္လို VAS ေတြပါ ေသးလဲ။

    Ooredoo 3G ဆင္းမ္ကဒ္မ်ားတြင္ အလိုအေလ်ာက္ ပါျပီးသား ဝန္ေဆာင္မွႈမ်ား ရွိပါသည္။ ဥပမာ ဖုန္းေခၚဆုိမႈု ေခတၱေစာင့္စားေစျခင္း၊ လြတ္သြားသည့္ ေခၚဆုိမွုမ်ား အတြက္ သတိေပးျခင္း၊ ဖုန္းျပန္ေခၚေပးရန္ ေတာင္းဆုိျခင္း၊ ေခၚဆိုသည့္ ဖုန္းနံပါတ္ ေဖာ္ျပ ေပးျခင္း စသည္တို႔ ျဖစ္ပါသည္။

  9. ေငြျဖည့္ကဒ္၊ ေဘာက္ခ်ာကို မသံုးရေသးပဲ ပ်က္စီးယိုယြင္းေနတယ္။ ဘယ္လို လုပ္ရမလည္း။

    Contact Center နံပါတ္ 234 ကို ဆက္ျပီး Ooredoo ၏ Champion တစ္ေယာက္ႏွင့္ ေဆြးေႏြး တိုင္ပင္ပါ။

  10. ႏိုင္ငံျခား ေရာက္ေနစဥ္ Ooredoo ဆင္းမ္ကဒ္ကို အသံုးျပဳ၍ ရႏိုင္မလား။

    ရပါသည္။ သံုးစြဲ ႏိုင္သည့္ ႏိုင္ငံႏွင့္ ကုန္က်စရိတ္မ်ား အေသးစိတ္ သိရွိ လိုပါက Ooredoo website ၏ ႏိုင္ငံတကာ Roaming စာမ်က္ႏွာတြင္ ၾကည့္ႏိုင္ပါသည္။


က႑မ်ား

သင္ အလြယ္တကူ ရွာေဖြနိုင္ရန္ က႑မ်ား ေရြးခ်ယ္နိုင္ပါသည္။

menu

ေဝမ်ွရန္။

Ooredoo ၿမန္မာ၏ေနာက္ဆံုးရသတင္းမ်ား။


သတင္းထုတ္ၿပန္ခ်က္မ်ားအတြက္ စာရင္းသြင္းရန္

ေနာက္ဆံုးေပၚ အေရာင္းၿမွင္႔တင္မႈမ်ား၊ မိုဘိုင္းပစၥည္းမ်ားနဲ႔ သတင္းမ်ားနဲ႔ မ်က္ေခ်မၿပတ္ရိွရေအာင္။